9
Sep , 2010
Thursday

ICP Blog

Blog de l'Institut Català de Paleontologia

Marc Furió rep el premi Joan Oró 2008

Publicat per moline El 22 - juny - 2009

Portada de lartícle. Font: Omnis Cellula

Marc Furió, investigador de l’ICP de faunes del Neogen i del Quaternari, ha rebut el premi Joan Oró a la millor publicació de divulgació científica en català, otorgat per l’Associació Catalana de Comunicació Científica. Concretament, han premiat l’artícle de Marc Furió Una Mussaranya a Hollywood, publicat al número 21 de la revista Omnis Cellula, que explica de forma amena i il·lustrativa la tasca d’un paleontòleg, en aquest cas, a partir d’una investigació concreta de l’autor.

Omnis Cellula és una publicació d’una associació amb el mateix nom, amb seu a la Universitat de Barcelona i dedicada a la divulgació científica en tots els seus àmbits, tot i que amb especial atenció a la biologia, bioquímica, medicina i ciències ambientals. El mateix número 21 de la revista inclou un altre article d’en Marc Furió, en que explica el terme insectívor i el seu paper en la “pel·licula” La Vida a la Terra.

Pots deixar un comentari, o fer trackback des de la teva web/blog.

Deixa un comentari




Darrers Comentaris

Us volem donar les més càlida benvinguda al blog de l’Institut Català de Paleontologia.

El blog pretén ser un lloc de trobada, comunicació i participació de tota la comunitat i, de forma addicional, un punt d’enllaç amb altres indrets i comunitats agermanades en la divulgació científica del món de la Paleontologia.

Darrers Comentaris

La pica no s’omple sempre de mica en mica

el 11-des-2009
Publicat per Isaac Casanovas Vilar

100 entrades al blog!

el 23-nov-2009
Publicat per moline

L’ICP a la Televisió de Badalona

el 18-abr-2009
Publicat per Tomàs

Fòrum per Conservadors

el 20-mai-2009
Publicat per Irene

En Lluc apareix a la revista National Geographic

el 2-des-2009
Publicat per moline

Darrers Articles