9
Sep , 2010
Thursday

ICP Blog

Blog de l'Institut Català de Paleontologia

En Lluc apareix a la revista National Geographic

Publicat per moline El 2 - desembre - 2009

L’edició espanyola de la prestigiosa revista National Geographic s’ha fet ressó de la publicació del descobriment d’en Lluc. Un article d’una pàgina ha explicat la descoberta, contextualitzant-la en el jaciment d’Hostalets de Pierola d’on també va sortir en Pau, i les conclusions a les que han arribat els investigadors de l’ICP.

L’article fa émfasi en la possible vinculació d’en Lluc i en Pau amb els Keniapitecins, el grup de simis que va emigrar d’Àfrica fa uns 15 milions d’anys i que va colonitzar Europa al mateix temps que es diversificaven. Entre aquests descendents dels keniapitecins hi trobariem en Pau i en Lluc.

Pots deixar un comentari, o fer trackback des de la teva web/blog.

Deixa un comentari




Darrers Comentaris

Us volem donar les més càlida benvinguda al blog de l’Institut Català de Paleontologia.

El blog pretén ser un lloc de trobada, comunicació i participació de tota la comunitat i, de forma addicional, un punt d’enllaç amb altres indrets i comunitats agermanades en la divulgació científica del món de la Paleontologia.

Darrers Comentaris

Les excavacions de Can Mata a UABDivulga

el 29-jul-2009
Publicat per Irene

El Museu de Cinctorres estrena Iguanodon

el 16-jun-2009
Publicat per moline

En Lluc a Science & Vie

el 3-set-2009
Publicat per moline

Gran impacte de la noticia del Myotragus

el 26-nov-2009
Publicat per moline

Els descobriments al Pallars Jussà als mitjans

el 10-ago-2009
Publicat per Irene

Darrers Articles